tisdag 27 januari 2009

Många bollar!

Mycket saker på gång nu.

Jag borde egentligen göra en post om att vi flyttat och håller som bäst på att få ordning i nya bostaden. Men jag tänkte att det skulle till lite bilder, så det får vänta nån dag till.
Vi trivs hur som helst sjukt bra hittils.

Istället tänkte jag lite kort konstatera att jag lade fram mitt exjobb efter sisådär tre och ett halvt år i början av året. Det hela gick riktigt bra tycker jag, och det var skönt att sätta punkt för ett väldigt långt och ångestgivande kapitel. Hong opponerade och sen blev det givetvis lite exöl.
Nästa moment är att ansöka om examen, alla papper ligger i en låda här nånstans, så det är bara en sak till som ska göras. Tydligen är handläggningstiden för examensansökan ungefär 10 (!) veckor. Jag som tycker att vi på jobbet kan ta lång tid på oss med att lösa en felrapport ibland...

p&k

Inga kommentarer: