söndag 19 april 2009

Familjen Doverud

Efter en par mycket soliga och trevliga dagar sitter vi nu och slöar i soffan.

I fredags vigde vi oss i stadshuset i Linköping. Det var minst sagt effektivt, men Andreas hann i alla fall ta en hel del bilder. Vi avslutade kvällen hemma i lägenheten med oxfilé på grillen. Min fru var otroligt vacker, jag kan bara skatta mig lycklig :)

Igår var våra familjer och hälsade på, det var väldigt roligt att få träffa alla, samt att de fick en chans att träffa varandra. Det fotograferades en hel del, men med många olika kameror. Jag tänkte lägga upp de bilder som finns i min kamera under kvällen.

Stort Tack till alla som gjorde den här helgen till vad den blev!

2 kommentarer:

Maria sa...

Grattis grattis till er båda. Vi ses på lördag då ska jag gratulera er ordentligt!

Anna sa...

Det var väldigt fint trots att det var väldigt kort=) Grattis igen!
Men det är _inte_ ok att Andreas har uppe bilden med mig med en fånig rosett runt huvet när det där albumet länkas till både höger och vänster!